Děti do školky přinesly fotografie svých pejsků nebo plyšové kamarády. Ráno obdržely papírovou psí známku se psí stopou na kterou se zaznamenávalo plnění úkolů. Děti si vybíraly z center aktivit: zvěrolékař, psí útulek, psí salon, vystřihování psí boudy a skládání pejska, půlené obrázky, kimovka - poznávání pomůcek pro pejsky, pracovní listy - cesta k boudě, vybarvování dle čísel. Od dospěláků se dozvěděly jak se pečuje o pejsky, jak probíhá návštěva u veterináře, co se dělá v psím saloně, co je posláním psího útulku - tyto informace si navzájem sdílely a dále rozvíjely při hrách s plyšovými pejsky. Při tvoření rozvíjely zručnost a fantazii, při skládání půlených obrázků poznávaly různá psí plemena. Nejvíce všechny zaujaly aktivity s živými pejsky u kterých se během dopoledne střídaly. S pejsky se mazlily, česaly je, krmily, vedly na vodítku, poslouchaly jejich srdíčko. Projektový den byl hrazen ze Šablon 3.
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Přidat komentář